Contentmarketing

Met contentmarketing bied je content (zoals berichten op social media, video’s of blogs) aan die is gericht op de informatiebehoefte van je doelgroep. Deze content is bedoeld om te inspireren, motiveren, informeren, ontroeren of moet antwoord geven op de vragen die je doelgroep heeft.

Contentmarketing houdt ook rekening met de fases van de klantreis die je doelgroep doorloopt. Want iedere fase vraagt om andere content en een andere manier van benaderen van de doelgroep. Contentmarketing is de perfecte manier om je doelgroep te bereiken in een wereld waarin we worden overstelpt met reclame. Lees snel onze blogs voor meer informatie.

Employer Branding

Employer branding: met deze aanpak verover je de harten van huidige én nieuwe medewerkers

In september heb ik diverse interessante (online) sessies van…
Recruitment passief werkzoekenden

Zo overtuig je passief werkzoekenden met jouw recruitmentstrategie

Ben je op zoek naar de ideale kandidaat voor jouw vacature? Dan…
Leadgeneratie

Leadgeneratie: gated of ungated content?

Naast het realiseren van naamsbekendheid voor je product of dienst…
Generatie Z

Generatie Z: met deze insteek zijn ze écht wel te bereiken!

Over Generatie Z wordt online volop gesproken. Het zou de meest…
Contentkalender

Een bruikbare contentkalender opstellen in 3 stappen

Het blijft voor veel organisaties een uitdaging: ervoor zorgen…
Lead magnets

6x lead magnets: van content naar gekwalificeerde leads

Je bent al een tijd lekker bezig met content en dat heeft resultaat.…