Contentmarketing

Met contentmarketing bied je content (zoals berichten op social media, video’s of blogs) aan die is gericht op de informatiebehoefte van je doelgroep. Deze content is bedoeld om te inspireren, motiveren, informeren, ontroeren of moet antwoord geven op de vragen die je doelgroep heeft.

Contentmarketing houdt ook rekening met de fases van de klantreis die je doelgroep doorloopt. Want iedere fase vraagt om andere content en een andere manier van benaderen van de doelgroep. Contentmarketing is de perfecte manier om je doelgroep te bereiken in een wereld waarin we worden overstelpt met reclame. Lees snel onze blogs voor meer informatie.

Menselijke merken

Waarom merken menselijk moeten zijn

Niet lang geleden kwam een vriendin met de mededeling: “Carlos…
Slimmer Online Marketing Cursus

Nieuw bij Think Online: de Slimmer Online marketing cursus!

Hoera Think Online krijgt een zusje, namelijk: Slimmer Online!…
Facebook

Je succes op Facebook meten? Ontdek de IPM formule!

Hoe maak je inzichtelijk hoe succesvol jouw Facebook posts zijn?…
Facebook

Facebook gaat oproepen tot likes en reacties afstraffen

Je kent ze vast wel: de talloze berichten op Facebook die gebruikers…
Generatie Z

Generatie Z: met deze insteek zijn ze écht wel te bereiken!

Over Generatie Z wordt online volop gesproken. Het zou de meest…
B2B buyer persona

Buyer persona’s waar je wél iets mee kunt (onmisbaar voor B2B bedrijven!)

Elke content marketeer zal je vertellen dat je er mee aan de…