Contentmarketing

Met contentmarketing bied je content (zoals berichten op social media, video’s of blogs) aan die is gericht op de informatiebehoefte van je doelgroep. Deze content is bedoeld om te inspireren, motiveren, informeren, ontroeren of moet antwoord geven op de vragen die je doelgroep heeft.

Contentmarketing houdt ook rekening met de fases van de klantreis die je doelgroep doorloopt. Want iedere fase vraagt om andere content en een andere manier van benaderen van de doelgroep. Contentmarketing is de perfecte manier om je doelgroep te bereiken in een wereld waarin we worden overstelpt met reclame. Lees snel onze blogs voor meer informatie.

Beïnvloedingstechnieken

“Koop alsjeblieft mijn product!” 3 x betere beïnvloedingstechnieken in online marketing

Hoe overtuig je potentiële klanten dat ze jouw product of dienst…

See, Think, Do, Care model (II) en online kanalen

Eerder vertelden we je dat het See, Think, Do, Care-model erg…
See

See, Think, Do, Care model in de praktijk

Het See, Think, Do, Care-model van Google is een handig model…
Contentmarketing

Een contentstrategie in 5 stappen

Dat contentmarketing booming is mag niemand zijn ontgaan. De…
Facebook

Je succes op Facebook meten? Ontdek de IPM formule!

Hoe maak je inzichtelijk hoe succesvol jouw Facebook posts zijn?…
Generatie Z

Generatie Z: met deze insteek zijn ze écht wel te bereiken!

Over Generatie Z wordt online volop gesproken. Het zou de meest…