Contentmarketing

Met contentmarketing bied je content (zoals berichten op social media, video’s of blogs) aan die is gericht op de informatiebehoefte van je doelgroep. Deze content is bedoeld om te inspireren, motiveren, informeren, ontroeren of moet antwoord geven op de vragen die je doelgroep heeft.

Contentmarketing houdt ook rekening met de fases van de klantreis die je doelgroep doorloopt. Want iedere fase vraagt om andere content en een andere manier van benaderen van de doelgroep. Contentmarketing is de perfecte manier om je doelgroep te bereiken in een wereld waarin we worden overstelpt met reclame. Lees snel onze blogs voor meer informatie.

See

See, Think, Do, Care model in de praktijk

Het See, Think, Do, Care-model van Google is een handig model…
Facebook

Je succes op Facebook meten? Ontdek de IPM formule!

Hoe maak je inzichtelijk hoe succesvol jouw Facebook posts zijn?…
Generatie Z

Generatie Z: met deze insteek zijn ze écht wel te bereiken!

Over Generatie Z wordt online volop gesproken. Het zou de meest…

Wat is de customer journey?

Customer journey is zo’n term die je in iedere marketing opleiding…
Influencer marketing vlogger food

Influencer marketing: 3 slimme praktijkvoorbeelden

Influencer marketing wordt een steeds populairder fenomeen. Als…
Menselijke merken

Waarom merken menselijk moeten zijn

Niet lang geleden kwam een vriendin met de mededeling: “Carlos…