Kennissessie: Is Marketing Automation iets voor mijn bedrijf?

Wat is dat, Marketing Automation? En wat kun je er eigenlijk mee? Dat vragen veel marketeers en ondernemers zich af.

Door marketing te automatiseren haal je meer rendement uit je marketing inspanningen. Je legt namelijk op het juiste moment contact met je doelgroep, met een passende boodschap, op verschillende kanalen… volledig geautomatiseerd!

Wil jij ook weten wat jouw bedrijf heeft aan Marketing Automation? Kom dan op 16 november 2017 naar de gratis kennissessie in het Blushuis in Breda!

Marketing Automation in het kort

Marketing Automation gaat over het automatiseren van online marketing acties. Bijvoorbeeld het automatisch versturen van e-mails aan websitebezoekers die bepaalde pagina’s bezochten op je website. Of een remarketing campagne gericht op een specifieke doelgroep. Door dit te automatiseren haal je meer rendement uit je marketing inspanningen.

Daarnaast kun je punten toekennen aan bezoekers om inzicht te krijgen in hoe serieus ze zijn. Op deze manier bouw je een strategie om twijfelaars en mensen die zich oriënteren automatisch een stapje verder naar de beslissingsfase te helpen. De mensen die al verder zijn in de klantreis kun je zo met Marketing Automation overtuigen om over te gaan tot de conversie.

Het resultaat: Minder werk, meer conversie!

Inhoud van de kennissessie

Aan de hand van een praktijkcase wordt Marketing Automation uitgelegd en krijg je goed inzicht in de toegevoegde waarde van Marketing Automation. Na het volgen van de kennissessie is het duidelijk:

  • Welke mogelijkheden zijn er?
  • Is Marketing Automation iets voor mijn bedrijf?
  • Wat zijn de voor- en nadelen?
  • Waar moet ik rekening mee houden?
  • Hoe kan ik met Marketing Automation marketing doelstellingen realiseren?

Vakspecialisten aan het woord

De kennissessie wordt gegeven door Daniel Schoone van d-Media en Jeroen Nieuwstad van Think Online. Daniel heeft veel ervaring met de techniek achter Marketing Automation. Jeroen gaat dieper in op de de strategie- en marketing kant van Marketing Automation.

Zowel Jeroen als Daniel zijn niet gebonden aan specifieke Marketing Automation producten. Dat geeft ze volop ruimte om je een frisse, autonome blik te geven die uitgaat van de mogelijkheden voor de gebruiker, jij dus! Beide sprekers helpen bedrijven met de strategie en het samenstellen van de beste toolset die past bij de doelstellingen. Die opgedane kennis en ervaring delen ze graag met je tijdens deze kennissessie!

Praktische informatie

De kennissessie wordt gegeven door Think Online en d-Media in het Blushuis, te Breda. Let op: er is slechts een beperkt aantal plaatsen beschikbaar. Wacht dus niet langer en meld je direct aan voor de sessie op donderdag 16 november om 16:00 uur.

Kennissessie: Marketing Automation
Wanneer: Donderdag 16 november om 16:00 uur
Duur: 1,5 uur
Waar: Reduitlaan 33, Breda (het Blushuis)
Kosten: Gratis