GOOGLE PARTNER

Op basis van de prestaties die wij als bureau realiseren zijn we door Google geselecteerd als Google Partner.

GOOGLE CERTIFICERING

Naast jarenlange ervaring in online marketing zijn alle medewerkers van Think Online gecertificeerde Google professionals. Onze medewerkers hebben hiervoor een opleiding genoten bij Google. Iedere 18 maanden worden examens afgelegd om de certificering te behouden. Hierdoor zijn onze adviseurs en SEA campagne specialisten altijd op de hoogte van de laatste ontwikkelingen en mogelijkheden.

Wist je dat campagnes die gebruik maken van geavanceerde opties minder betalen per klik dan campagnes die door ‘zogenaamde’ specialisten zijn ingesteld? Benieuwd of uw campagne optimaal presteert? Think Online kijkt graag mee! Neem contact op om een Google Ads Audit aan te vragen!

Veelgestelde vragen

Customer journey is zo’n term die je in iedere marketing opleiding of cursus rond de oren vliegt. Je hebt er dus vast wel eens over gehoord, maar weet je nog wat het inhoudt? En waarom het uitwerken van de customer journey erg nuttig kan zijn? Lees verder in de blog over de customer journey.

Door het implementeren van Google Consent Mode V2 krijgen website eigenaren meer inzicht in data, zelfs als bezoekers geen cookies accepteren, door middel van data modellering met 'cookieless pings'.

Google Consent Mode V2 is een wijziging in het cookiebeleid die zorgt voor meer controle over data en de naleving van nieuwe Europese wetgeving (DMA). Het niet naleven kan leiden tot opschorting van advertentiekanalen zoals Google Ads of Meta accounts.

THINK adviseert Cookiebot als CMP omdat het goed samenwerkt met de ontwikkelingen rondom Google Consent Mode V2.

THINK heeft software waarmee we concurrenten kunnen analyseren. Hoeveel bezoekers ze op hun website hebben, waar ze vandaan komen, of ze online adverteren, wat ze daarvoor betalen en hoe sterk hun online autoriteit is. Lees meer over onze online concurrentieanalyse