SLIMMER WERVEN,
HARDER GROEIEN

Wij helpen jouw organisatie in no-time aan een ijzersterk team door middel van online Recruitment Marketing.

Met slimme campagnes vullen we jouw vacatures

Op zoek naar nieuwe medewerkers? Dan weet je hoe moeilijk het is om de juiste kandidaat te vinden. Alleen een vacature online plaatsen is niet meer genoeg. Je concurreert namelijk met heel veel werkgevers die op zoek zijn naar personeel. Met een krachtige online marketingaanpak onderscheid jij je van de rest.

Bij THINK zetten we onze online marketing kennis in om jouw vacatures te vullen. Met slimme online campagnes bereiken we de juiste kandidaten, zelfs nog voordat ze aan het zoeken zijn. Wil je nog een stapje verder gaan en jouw bedrijf echt als interessante werkgever op de kaart zetten? Met een sterke Werken Bij-strategie ben je altijd zichtbaar bij jouw ideale kandidaten

BEREIK JE DOELGROEP ZONDER TUSSENKOMST VAN RECRUITERS

Een stevige Werken Bij-strategie, recruitment campagnes of snel een vacature boosten? Wat je vraagstuk ook is, wij gaan aan de slag voor jou!

Neem vrijblijvend contact met ons op!

Wat de cijfers zeggen

150 sollicitanten binnen 3 maanden

Succesvolle samenwerking Active Ants

944% meer sollicitanten

Succes met online recruitment voor PlaytoWork

10.000 kandidaten bereikt in 24 uur

Succes met online recruitment voor Amarant

In 7 stappen een online recruitment strategie?

Download onze gratis whitepaper en ga zelf aan de slag!

Download de whitepaper

Waar THINK bij kan helpen

Customer journey see-think-do-care

Werken Bij traject

Als je aan de slag wilt met een stevige Werken Bij-strategie voor een sterk werkgeversmerk, voor nu én voor de toekomst.

Lees meer hierover

THINK Online werken bij traject

Online recruitment campagnes

Als je meerdere vacatures wil promoten zonder afhankelijk te zijn van recruiters of vacaturesites.

Lees meer hierover

Online vacature boosten

Als je snel 1 of 2 vacatures wil vullen en te weinig kwalitatieve sollicitaties krijgt uit vacaturesites.

Lees meer hierover

Waarom recruitment marketing?

Zet je recruitmentbudget slim in: campagnes zijn veel goedkoper dan traditionele recruiters!

Bereik potentiële kandidaten direct, zonder tussenkomst van vacaturesites of recruiters

Bereik de ideale kandidaat op social media al voordat die actief op zoek is op vacaturesites

Cases

SNEL STARTEN MET RECRUITMENT MARKETING?

Wil je ervoor zorgen dat die speld in de hooiberg jou weet te vinden en met plezier voor je gaat werken? Maak dan een afspraak met een van onze adviseurs om te bespreken hoe jij aan je volgende talent komt.

Ik plan graag een afspraak!

Veelgestelde vragen

In principe niet. Wij zien SEO en Google Ads als marketing kanalen. Bij THINK werken we vanuit een doelstelling (bijvoorbeeld 10 nieuwe klanten per maand) en een tactiek (zo effectief mogelijk kwalitatieve doelgroepen bereiken, bewerken en overhalen) om die doelstelling te realiseren. Daar worden de best passende marketing kanalen voor ingezet. De kans is groot dat hier SEO en Google Ads bijzitten, maar het is afhankeljk van je doelstelling, het budget en de marktsituatie op welk moment en op welke manier deze kanalen worden ingezet.

We gaan graag met je om tafel zitten om te horen wat jouw doelstellingen zijn en zoeken dan samen naar de best passende mix om jouw doelstelling online te ondersteunen en realiseren.

Ja, geen probleem! Om zichtbaar te zijn in Google zet je zoekmachine marketing in: [SEO](/zoekmachine-optimalisatie-seo) en [SEA (Search Engine Advertising)](/zoekmachine-adverteren-sea). Met SEA kun je adverteren boven de zoekresultaten van Google. Dit is vaak binnen een paar dagen te realiseren. Je betaalt alleen als mensen doorgeklikt hebben op jouw advertentie. Of dit interessant is, hangt af van de kosten per klik en de prijs die jij zou willen betalen voor een verkoop of een nieuwe klant. Bel ons gerust eens op om te bespreken of dit interessant is voor jouw business!

Met SEO optimaliseer je een website om goed zichtbaar te zijn in de organische zoekresultaten. Hier heeft THINK veel ervaring in, en dat gaat ook zeker lukken. Alleen niet binnen een paar dagen.

Natuurlijk is dit afhankelijk van de benodigde inzet van online marketing. Belangrijke factoren die de kosten van online marketing bepalen zijn hoe sterk de beschikbare middelen zijn zoals website en online autoriteit. Maar ook de naamsbekendheid en concurrentie spelen een rol. Daarnaast hangt het ook af van wat je doelstelling is en hoeveel van het werk je zelf op kan pakken. Wij kijken graag samen met je naar deze zaken en kunnen dan een inschatting maken van de benodigde investering die nodig is om je online marketing doelstellingen te realiseren.

Waar je zelf vast over na kan denken; wat mag een verkoop, contactmoment of nieuwe klant kosten? En hoeveel wil ik die per maand hebben?

Om een vliegende start met online marketing te maken heeft THINK Start Smart ontwikkeld. Ook slim starten met online marketing?

Het is belangrijk om voorafgaand aan het maken van een nieuwe website na te denken over de doelstelling en de klantreis. Wie (welke doelgroep) wil je bereiken, wat wil je ze vertellen en nog belangrijker, wat moet de doelgroep doen nadat ze je informatie hebben gezien.

Als je nu al een website hebt met (goede) posities in zoekmachines als Google is het wel zo fijn om die posities te behouden. Website migraties zijn namelijk delicate processen. Hierbij heb je stevige kennis nodig van SEO (zoekmachine optimalisatie). THINK kan je begeleiden tijdens het hele proces, om dit zo soepel mogelijk te laten verlopen.

Vier belangrijke acties: een check van de huidige cookiemelding, het kiezen voor een door Google aanbevolen CMP (Cookie Management Platform), het up-to-date houden van cookiebeleid, privacy- en wetgeving verklaring, en het instellen van Google Consent Mode V2 via Google Tag Manager.