Adverteren op LinkedIn

LinkedIn is een social media platform waarop je kunt adverteren om je zakelijke doelgroep te bereiken. Het zakelijke netwerk is wereldwijd het grootste en ook in Nederland erg populair. Je vindt er een zakelijke, meestal hoger opgeleide doelgroep.

Op basis van opleidingsniveau, functie, branche, locatie, leeftijd, geslacht en nog veel meer opties kun je je advertenties targeten zodat je precies jouw doelgroep kunt bereiken.

Soorten LinkedIn advertenties

Er kan worden geadverteerd in de sidebar van de website van LinkedIn, dit wordt een tekst- of beeldadvertentie genoemd. Daarnaast kan een advertentie worden vertoond in de tijdlijn van je doelgroep, dit wordt een gesponsorde update genoemd. Deze laatste variant wordt ook op mobiele apparaten weergegeven.

Afhankelijk van je doelstellingen onderzoeken we hoe we de LinkedIn advertenties zo kunnen instellen dat ze het beste resultaat realiseren. Hierbij kijken we ook naar de landingspagina van de advertentie. Het gebruik van social media zoals LinkedIn zorgt voor meer verkeer op je website, wat kan zorgen voor meer online conversies.

LinkedIn advertenties

Direct inzicht en bijsturen

Via het advertentieprogramma van LinkedIn kunnen we direct resultaten meten en real-time de targeting en budgetten aanpassen. Daarnaast beschikt Think Online over allerlei slimme tools waarmee we bijvoorbeeld een concurrentieonderzoek kunnen uitvoeren en heldere rapportages kunnen maken.

Werkwijze Think Online

Ieder bedrijf is uniek en heeft daarom een eigen aanpak nodig. Think Online zorgt voor een advies op maat voor jouw bedrijf. Samen bekijken we wie je doelgroep is en wat je doelstellingen zijn. Aan de hand van deze punten presenteren we een advies met strategie. Neem contact met ons op via de website of bel met 076 888 30 80 voor een vrijblijvend advies.

Beïnvloedingstechnieken

“Koop alsjeblieft mijn product!” 3 x betere beïnvloedingstechnieken in online marketing

Hoe overtuig je potentiële klanten dat ze jouw product of dienst…
E-mailmarketing

E-mailmarketing: 5 tips voor hoger openingspercentage

Het gemiddelde openingspercentage voor e-mailcampagnes was vorig…
Hoe werkt instagram

Hoe werkt Instagram en wat kun je er zakelijk mee?

Instagram heeft in Nederland meer dan 4 miljoen gebruikers. Daarvan…

See, Think, Do, Care model (II) en online kanalen

Eerder vertelden we je dat het See, Think, Do, Care-model erg…
Arjan van Dijk Groep

Case: Door onderscheidende positionering meer kwalitatieve leads voor Arjan van Dijk Groep

Wat je als bedrijf bijzonder maakt? Het is niet altijd even makkelijk…
See

See, Think, Do, Care model in de praktijk

Het See, Think, Do, Care-model van Google is een handig model…