Adverteren op LinkedIn

LinkedIn is een social media platform waarop je kunt adverteren om je zakelijke doelgroep te bereiken. Het zakelijke netwerk is wereldwijd het grootste en ook in Nederland erg populair. Je vindt er een zakelijke, meestal hoger opgeleide doelgroep.

Op basis van opleidingsniveau, functie, branche, locatie, leeftijd, geslacht en nog veel meer opties kun je je advertenties targeten zodat je precies jouw doelgroep kunt bereiken.

Soorten LinkedIn advertenties

Er kan worden geadverteerd in de sidebar van de website van LinkedIn, dit wordt een tekst- of beeldadvertentie genoemd. Daarnaast kan een advertentie worden vertoond in de tijdlijn van je doelgroep, dit wordt een gesponsorde update genoemd. Deze laatste variant wordt ook op mobiele apparaten weergegeven.

Afhankelijk van je doelstellingen onderzoeken we hoe we de LinkedIn advertenties zo kunnen instellen dat ze het beste resultaat realiseren. Hierbij kijken we ook naar de landingspagina van de advertentie. Het gebruik van social media zoals LinkedIn zorgt voor meer verkeer op je website, wat kan zorgen voor meer online conversies.

LinkedIn advertenties

Direct inzicht en bijsturen

Via het advertentieprogramma van LinkedIn kunnen we direct resultaten meten en real-time de targeting en budgetten aanpassen. Daarnaast beschikt Think Online over allerlei slimme tools waarmee we bijvoorbeeld een concurrentieonderzoek kunnen uitvoeren en heldere rapportages kunnen maken.

Werkwijze Think Online

Ieder bedrijf is uniek en heeft daarom een eigen aanpak nodig. Think Online zorgt voor een advies op maat voor jouw bedrijf. Samen bekijken we wie je doelgroep is en wat je doelstellingen zijn. Aan de hand van deze punten presenteren we een advies met strategie. Neem contact met ons op via de website of bel met 076 888 30 80 voor een vrijblijvend advies.

E-mailmarketing

E-mailmarketing als onderdeel van je online marketing strategie

Met slimme e-mailcampagnes, bestaande uit relevante en persoonlijke…
Online Concurrentieanalyse tips en tricks

5 tips & tricks om zelf een online concurrentieanalyse uit te voeren

Om een helder beeld te krijgen van je eigen online positionering…
NIMA MD

Marketing van de toekomst: User Experience en verantwoord ondernemen op NIMA Marketing Day

Terwijl sommige bedrijven nog steeds een website uit het jaar…
Instagram Stories

Instagram Stories: Bereik de juiste klanten en verhoog je sales!

Als je voor je bedrijf Instagram Stories op de juiste manier…
E-mailmarketing

5 tips om het doorklikratio van je e-mailcampagnes te verbeteren

In mijn vorige blog gaf ik je 5 tips om het openingspercentage…
Content marketing customer journey

Contentmarketing tijdens de customer journey

Benieuwd hoe je contentmarketing kan inzetten tijdens verschillende…