Adverteren op LinkedIn

LinkedIn is een social media platform waarop je kunt adverteren om je zakelijke doelgroep te bereiken. Het zakelijke netwerk is wereldwijd het grootste en ook in Nederland erg populair. Je vindt er een zakelijke, meestal hoger opgeleide doelgroep.

Op basis van opleidingsniveau, functie, branche, locatie, leeftijd, geslacht en nog veel meer opties kun je je advertenties targeten zodat je precies jouw doelgroep kunt bereiken.

Soorten LinkedIn advertenties

Er kan worden geadverteerd in de sidebar van de website van LinkedIn, dit wordt een tekst- of beeldadvertentie genoemd. Daarnaast kan een advertentie worden vertoond in de tijdlijn van je doelgroep, dit wordt een gesponsorde update genoemd. Deze laatste variant wordt ook op mobiele apparaten weergegeven.

Afhankelijk van je doelstellingen onderzoeken we hoe we de LinkedIn advertenties zo kunnen instellen dat ze het beste resultaat realiseren. Hierbij kijken we ook naar de landingspagina van de advertentie. Het gebruik van social media zoals LinkedIn zorgt voor meer verkeer op je website, wat kan zorgen voor meer online conversies.

LinkedIn advertenties

Direct inzicht en bijsturen

Via het advertentieprogramma van LinkedIn kunnen we direct resultaten meten en real-time de targeting en budgetten aanpassen. Daarnaast beschikt Think Online over allerlei slimme tools waarmee we bijvoorbeeld een concurrentieonderzoek kunnen uitvoeren en heldere rapportages kunnen maken.

Werkwijze Think Online

Ieder bedrijf is uniek en heeft daarom een eigen aanpak nodig. Think Online zorgt voor een advies op maat voor jouw bedrijf. Samen bekijken we wie je doelgroep is en wat je doelstellingen zijn. Aan de hand van deze punten presenteren we een advies met strategie. Neem contact met ons op via de website of bel met 076 888 30 80 voor een vrijblijvend advies.

See

See, Think, Do, Care model in de praktijk

Het See, Think, Do, Care-model van Google is een handig model…
Marketing manager Comhan

Case: Think Online als marketing manager voor Comhan

73% meer bezoeken en 360% meer conversies, hoe doe je dat? Je…
Remarketing

Remarketing: zo blijf je onder de aandacht bij potentiële klanten

Er zijn allerlei redenen te bedenken waarom je doelgroep niet…
Facebook

Je succes op Facebook meten? Ontdek de IPM formule!

Hoe maak je inzichtelijk hoe succesvol jouw Facebook posts zijn?…
Versmissen

Case: slimme campagnes Versmissen zorgen voor +45,6% leads

Slimme online campagnes zorgen voor een groot bereik, relevant…
Instagram

Social Media Onderzoek 2019 (Newcom)

Daar is-ie weer: hét social media onderzoek van research en…