Social media blogs

Zet social media marketing in om je doelgroep te bereiken via Facebook, LinkedIn, Instagram en andere kanalen. Ideaal als je aan je naamsbekendheid wil werken of als je je blogs wil delen. Afhankelijk van je doelstelling en doelgroep moet er worden gezocht naar relevante social media kanalen om je content op te delen. Ook is het mogelijk om te adverteren via social media. Met behulp van social media statistieken en Google Analytics kan precies worden gemeten wat het effect is van die advertenties.

Contentmarketing

Social media & contentmarketing: een gouden combinatie! Met contentmarketing verspreid je inspirerende content om ervoor te zorgen dat je doelgroep positieve associaties met jouw bedrijf krijgt. Dit vergroot ook je (online) naamsbekendheid en vindbaarheid via Google. Er wordt samen gezocht naar social media kanalen die passen bij jouw bedrijf, boodschap en doelgroep. Want een business-to-business doelgroep bereik je goed via LinkedIn maar een jonge business-to-consumer doelgroep bereik je juist beter via Instagram.

Neem contact op met Think Online via info@think-online.nl of bel 076 888 30 80 en we helpen je je doelstellingen te realiseren met behulp van social media en contentmarketing! Ga je liever zelf aan de slag? Kijk dan eens naar onze marketing trainingen.

LinkedIn Carrousel Ads

Nieuw op LinkedIn: Carrousel Ads

Carrousel ads: voor de meeste adverteerders (én gebruikers)…
Slimmer Online Marketing Cursus

Nieuw bij Think Online: de Slimmer Online marketing cursus!

Hoera Think Online krijgt een zusje, namelijk: Slimmer Online!…
Facebook

Je succes op Facebook meten? Ontdek de IPM formule!

Hoe maak je inzichtelijk hoe succesvol jouw Facebook posts zijn?…
Instagram

Social Media Onderzoek 2018 (Newcom)

Daar is-ie weer: hét social media onderzoek van research en…
Facebook

Facebook gaat oproepen tot likes en reacties afstraffen

Je kent ze vast wel: de talloze berichten op Facebook die gebruikers…
PlaytoWork

Case: succes met online recruitment voor PlaytoWork

Wist je dat je online marketing niet alleen in kunt zetten om…