Social media blogs

Zet social media marketing in om je doelgroep te bereiken via Facebook, LinkedIn, Instagram en andere kanalen. Ideaal als je aan je naamsbekendheid wil werken of als je je blogs wil delen. Afhankelijk van je doelstelling en doelgroep moet er worden gezocht naar relevante social media kanalen om je content op te delen. Ook is het mogelijk om te adverteren via social media. Met behulp van social media statistieken en Google Analytics kan precies worden gemeten wat het effect is van die advertenties.

Contentmarketing

Social media & contentmarketing: een gouden combinatie! Met contentmarketing verspreid je inspirerende content om ervoor te zorgen dat je doelgroep positieve associaties met jouw bedrijf krijgt. Dit vergroot ook je (online) naamsbekendheid en vindbaarheid via Google. Er wordt samen gezocht naar social media kanalen die passen bij jouw bedrijf, boodschap en doelgroep. Want een business-to-business doelgroep bereik je goed via LinkedIn maar een jonge business-to-consumer doelgroep bereik je juist beter via Instagram.

Neem contact op met Think Online via info@think-online.nl of bel 076 888 30 80 en we helpen je je doelstellingen te realiseren met behulp van social media en contentmarketing! Ga je liever zelf aan de slag? Kijk dan eens naar onze marketing trainingen.

Facebook do's en don'ts

5 do’s en don’ts op Facebook

Er zijn veel dingen die je als organisatie goed kunt doen wanneer…
Youtube Video Campagne

De mogelijkheden van videoadvertenties op YouTube

Wil je met een branding campagne je naamsbekendheid vergroten?…
Instagram online marketing

6 Instagram tips voor bedrijven

Instagram heeft meer dan 4 miljoen Nederlandse gebruikers. Dat…
Facebook advertising

De 5 grootste voordelen van adverteren op Facebook

Ben je benieuwd of adverteren op Facebook zinvol is voor jouw…
Instagram Stories

Instagram Stories: Bereik de juiste klanten en verhoog je sales!

Als je voor je bedrijf Instagram Stories op de juiste manier…
Content marketing customer journey

Contentmarketing tijdens de customer journey

Benieuwd hoe je contentmarketing kan inzetten tijdens verschillende…