Zoekmachine adverteren

Waarom zou je adverteren in Google & Bing?

  • Bereik je doelgroep preciés op het moment waarop ze actief zoeken naar jouw producten en diensten

  • Pak direct zichtbaarheid in de zoekmachines, hoog op de resultatenpagina’s

  • No cue no pay, je betaald bij tekstadvertenties alleen als iemand doorklikt naar je website

  • Feit: zonder advertenties is je zichtbaarheid in Google en Bing beperkt. Advertenties beslaan tegenwoordig een groot deel van de pagina; hier zichtbaar zijn is essentieel om goed gevonden te worden

  • Advertenties zijn uitstekend geïntegreerd tussen de niet-betaalde zoekresultaten, waardoor je doelgroep sneller doorklikt

  • De kans is groot dat je concurrenten al advertenties inzetten; voor een sterke concurrentiepositie zul je ook een plek in de advertentieruimte moeten claimen

  • De resultaten zijn volledig inzichtelijk, waardoor je continu op de hoogte bent van de prestaties en hier op kunt schakelen

Zichtbaar zijn zonder advertenties? Google maakt het je niet makkelijk

Zonder advertenties zichtbaar zijn in de zoekmachine is altijd al een uitdaging geweest; voor een hoge plek in de zoekresultaten zul je een ijzersterke SEO strategie moeten toepassen. Maar tegenwoordig maken partijen als Google en Bing het wel heel bont. Kijk maar eens naar het voorbeeld hieronder. Sta je niet op positie #1 in de niet-betaalde zoekresultaten? Dan ben je gewoon niet direct zichtbaar, dankzij alle tekstadvertenties en Shopping advertenties.

Claim een goede concurrentiepositie met doordachte SEA strategie

Search Engine Advertising (SEA) is dus onmisbaar om binnen zoekmachines onder de aandacht te komen bij je doelgroep. Je concurrenten weten dit ook en om hen af te troeven is een effectieve advertentiestrategie nodig. THINK helpt je met krachtige advertentie-uitingen die voortkomen uit een doordachte strategie.

Effectief adverteren vanuit SEE, THINK, DO, CARE model

We starten elk SEA traject met een intakegesprek. Hier bepalen we samen met jou je doelstellingen en bakenen we de doelgroep af. Deze input vertalen we naar een advertentiestrategie gebaseerd op het SEE, THINK, DO, CARE model. Zo zorgen we dat je advertenties perfect aansluiten op de behoefte van je doelgroep binnen iedere fase van de klantreis die zij doorlopen.

Maximaal rendement behalen, elke maand weer

Campagnes instellen is één ding, maar tijdens het beheer wordt het pas echt interessant. Alle data rondom prestaties en resultaten is inzichtelijk. Op basis van deze inzichten optimaliseren wij continu je campagnes. Zo garanderen we dat we continu het onderste uit de kan halen voor je, met een maximaal rendement op je advertentie-inzet.

Wil je het inrichten en beheren van je campagnes in de zoekmachines uitbesteden aan een SEA specialist? We gaan jouw uitdaging graag aan! Neem contact met ons op om de mogelijkheden voor jouw onderneming te bespreken.

Liever eerst nog verder verdiepen in de materie? We raken niet uitgepraat over dit onderwerp en vertellen je er graag meer over op onze SEA info-pagina.