Zoekmachine adverteren

Met zoekmachine adverteren bereik je jouw doelgroep op het moment dat zij naar jouw producten of diensten zoeken in zoekmachines. Met gerichte advertenties en campagnes kan je inspelen op de behoeften van de doelgroep en kwalitatief verkeer realiseren naar je website. Er zijn verschillende mogelijkheden om te adverteren in online zoekmachines, namelijk:

Hoe werkt zoekmachine adverteren?

Bij zoekmachine adverteren, ook wel Search Engine Advertising (SEA) genoemd, gaat het om betaalde zoekresultaten in zoekmachines. Met Google Ads (voorheen Google AdWords) en Bing Ads worden betaalde zoekresultaten boven en onder de gratis zoekresultaten geplaatst. Voor diverse zoekresultaten zijn er zelfs geen gratis zoekresultaten zichtbaar boven de vouw. Zoekmachine adverteren is de ideale manier om zichtbaarheid te realiseren in zoekmachines. Denk hierbij niet alleen aan tekstadvertenties, maar ook aan Google Shopping advertenties.

Werkwijze Think Online Marketing

Think Online verzorgt advertentie campagnes voor zowel Google als voor Bing. Bij Think Online werken enkel Google Ads Qualified Individuals. Dit betekent dat al onze medewerkers door Google gecertificeerd zijn. Think Online is daarnaast ook officieel Google Partner. We starten het traject met een intake gesprek en het opstellen van doelstellingen. Vervolgens stellen we een campagne strategie op en richten de campagnes voor je in. Middels campagnebeheer optimaliseren wij de campagnes voor een maximaal rendement. Maandelijks bespreken we de voortgang en werken we samen aan de online groei van je bedrijf!

Diensten Think SEA

  • Inrichten van online marketing campagnes
  • Beheer van campagnes
  • Marketing audits
  • Workshops en trainingen

Ben je klaar voor meer bezoekers?

Verhoog je zichtbaarheid in zoekmachines en start nu met zoekmachine adverteren. Neem contact met ons op via het contactformulier of bel 076 888 30 80 voor een vrijblijvend advies.

See

See, Think, Do, Care model in de praktijk

Het See, Think, Do, Care-model van Google is een handig model…

Wat is de customer journey?

Customer journey is zo’n term die je in iedere marketing opleiding…
Conversiekillers

Last van conversiekillers? Hier: 7 tips voor de beste landingspagina!

Meer leads verzamelen of verkopen realiseren? Dat vraagt om een…
Nieuwe voorwaarden WhatsApp

Nieuwe voorwaarden van WhatsApp interessant voor bedrijven?

WhatsApp gaat meer samenwerken met Facebook om naar eigen zeggen…
Google

Google Ads: het nieuwe AdWords vanaf 24 juli

Google AdWords wordt vanaf 24 juli 2018 Google Ads. Maar niet…
LinkedIn Carrousel Ads

Nieuw op LinkedIn: Carrousel Ads

Carrousel ads: voor de meeste adverteerders (én gebruikers)…