Website statistieken

Je hebt een website of een webshop. Maar wat levert het op? Hoe komen bezoekers op je website en wat doen ze daar? Welke verkeersbron, zoekwoord of campagne levert het meeste rendement op? Think Online geeft inzicht in de website statistieken en vertaalt data naar praktische verbeterpunten voor een hoger rendement.

Wat leveren website statistieken mij op?

Inzicht in website statistieken stelt je in staat om je website of webshop nog beter af te stemmen op je doelgroep. Welke pagina’s worden het vaakst bezocht, hoe lang blijven bezoekers op je website en waar realiseer je conversies? Wij laten je zien waar bezoekers vandaan komen, wat zij op je website doen en hoeveel bezoekers opleveren. Samen verbeteren we de website en online marketing inspanningen en verhogen we de ROI.

Werkwijze Think Analytics

Met Google Analytics houd je eenvoudig de belangrijkste doelen bij op je website; verkopen, downloads en contact aanvragen. Maar ook micro conversies zoals klikken op mailadressen, telefoonnummers en routebeschrijvingen. Kortom, alles wat waarde heeft voor jouw business! We denken met je mee over de doelstellingen, we installeren Google Analytics, verzorgen de eCommerce implementatie en zorgen voor maatwerk dashboards en rapportages, zodat jij en je collega’s altijd beschikken over de gewenste informatie.

Onze diensten

  • Implementatie Google Analytics
  • Implementatie Matomo Open Analytics Platform (voorheen: Piwik)
  • Implementatie eCommerce tracking
  • Inrichten dashboards
  • Versturen wekelijkse of maandelijkse rapportage
  • Maatwerk analyses en advies
  • Workshops en marketing trainingen

Wil je ook weten wat je met Website statistieken kan bereiken?

Think Online helpt je om betere marketing en verkoop beslissingen te nemen op basis van website statistieken. Neem contact op en wij helpen je meer rendement te halen uit de website en marketing activiteiten.

Lead magnets

6x lead magnets: van content naar gekwalificeerde leads

Je bent al een tijd lekker bezig met content en dat heeft resultaat.…
Google Data Studio

Google Data Studio: data verzamelen, rapportages maken en die delen met je team

Waarschijnlijk verzamel je via je website en andere online kanalen…
Marketing tijdens corona

5 tips voor online marketing tijdens de coronacrisis

We bevinden ons in onzekere tijden. De impact van het coronavirus…
Google Mijn Bedrijf

Google Mijn Bedrijf optimaliseren: Zo schittert jouw bedrijf in de lokale zoekresultaten!

Veel eigenaren en marketeers zijn dagelijks actief bezig met…
Online recruitment

Online recruitment: van kwantiteit naar kwaliteit

Je hebt een nieuwe vacature live gezet. Het nieuws is gedeeld…
Customer journey studenten

Zo werk je de klantreis uit van toekomstige studenten

Via online kanalen kun je al ver voor de open dagen aanwezig zijn bij scholieren (en hun ouders).