Website statistieken

Je hebt een website of een webshop. Maar wat levert het op? Hoe komen bezoekers op je website en wat doen ze daar? Welke verkeersbron, zoekwoord of campagne levert het meeste rendement op? Think Online geeft inzicht in de website statistieken en vertaalt data naar praktische verbeterpunten voor een hoger rendement.

Wat leveren website statistieken mij op?

Inzicht in website statistieken stelt je in staat om je website of webshop nog beter af te stemmen op je doelgroep. Welke pagina’s worden het vaakst bezocht, hoe lang blijven bezoekers op je website en waar realiseer je conversies? Wij laten je zien waar bezoekers vandaan komen, wat zij op je website doen en hoeveel bezoekers opleveren. Samen verbeteren we de website en online marketing inspanningen en verhogen we de ROI.

Werkwijze Think Analytics

Met Google Analytics houd je eenvoudig de belangrijkste doelen bij op je website; verkopen, downloads en contact aanvragen. Maar ook micro conversies zoals klikken op mailadressen, telefoonnummers en routebeschrijvingen. Kortom, alles wat waarde heeft voor jouw business! We denken met je mee over de doelstellingen, we installeren Google Analytics, verzorgen de eCommerce implementatie en zorgen voor maatwerk dashboards en rapportages, zodat jij en je collega’s altijd beschikken over de gewenste informatie.

Onze diensten

  • Implementatie Google Analytics
  • Implementatie Matomo Open Analytics Platform (voorheen: Piwik)
  • Implementatie eCommerce tracking
  • Inrichten dashboards
  • Versturen wekelijkse of maandelijkse rapportage
  • Maatwerk analyses en advies
  • Workshops en marketing trainingen

Wil je ook weten wat je met Website statistieken kan bereiken?

Think Online helpt je om betere marketing en verkoop beslissingen te nemen op basis van website statistieken. Neem contact op en wij helpen je meer rendement te halen uit de website en marketing activiteiten.

merktransformatie

NIMA Marketing Week 2020: 7 tips voor een succesvolle merktransformatie

Van 1 t/m 3 september 2020 vond de NIMA Marketing Week plaats…
Marketing terug naar de basis

Marketing terug naar de basis tijdens de NIMA Marketing Week 2020

Van 1 t/m 3 september 2020 vond de NIMA Marketing Week plaats…
Leadgeneratie

Leadgeneratie: gated of ungated content?

Naast het realiseren van naamsbekendheid voor je product of dienst…
Tips voor UX

5 tips voor een betere gebruikerservaring (UX) op je website

Een optimale gebruikerservaring zorgt voor betere resultaten…
Stories

Stories: wat brengt de toekomst?

De manier waarop we social media gebruiken verandert continu.…
Google Shopping

Google Shopping: onmisbaar voor webshops!

In deze blog leggen we je de basis van Google Shopping uit. Een…